W związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną, a także zaleceniami służb sanitarnych spółka SIME POLSKA wydała komunikat w którym informuje, iż dostęp do Biur Obsługi Klienta w Sochaczewie, Łochowie, Aleksandrowie Kujawskim oraz Głownie zostanie ograniczony do odwołania, będziemy dostępni dla Państwa w systemie pracy zdalnej.
Infrastruktura informatyczna SIME POLSKA jest w pełni przygotowana na taką ewentualność, dlatego możemy zapewnić ciągłość i wysoką jakość świadczonych usług.
W związku z ograniczeniem dostępu do Działu Obsługi, klienci proszeni są o kontakt telefoniczny lub mailowy w godzinach od 9.00 do 17.00:
Biuro w Sochaczewie
e-mail: b.frelek@simepolska.pl
nr tel.: +48 792 424 924
e-mail: d.orzechowska@simepolska.pl
nr tel.: +48 534-456-792
lub e-mail: info@simepolska.pl
Biuro w Łochowie
e-mail: n.kaminski@simepolska.pl
nr tel.: +48 534 827 840
lub e-mail: info@simepolska.pl
Biuro w Aleksandrowie Kujawskim
e-mail: k.jakubiec@simepolska.pl
nr tel: 534 515 936
lub e-mail: info@simepolska.pl
Biuro w Głownie
e-mail: b.frelek@simepolska.pl
nr tel.: +48 792 424 924
lub e-mail: info@simepolska.pl
e-mail: d.orzechowska@simepolska.pl
nr tel.: +48 534-456-792
lub e-mail: info@simepolska.pl
Pogotowie gazowe tel. 602 343 343; 792 008 866
Jednocześnie, prosimy o wyrozumiałość i cierpliwość podczas kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Jednocześnie informujmy, że zaistniała sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw paliwa gazowego.